tillbaka till studentvardagen.

09.42 och jag har sedan jag vaknat vid 08.00 hunnit med att äta frukost, cykla till coop och handla två kassar, cykla hem och laga två matlådor samt dricka en avslappnad kopp kaffe framför lite bloggar. Älskar min egen effektivitet mer än mycket annat. 
 
09.43 och om 32 minuter börjar en föreläsning. Men eftersom kursen jag läser nu, Strategisk miljöledning (eller Strategic Environmental Management som låter mycket fränare), går på campus Valla 2 km härifrån behöver jag inte cykla än på en kvart. Vilken grej. Kommer få så otroligt mycket fritid, jag som är van att lägga 2 h på pendlande varje dag. 
 
Efter föreläsningen ska jag plugga med lite exklasskompisar och när vi inte orkar mer ska jag och Pernilla införskaffa mer material till ett projekt som kommer forma våra liv mycket den närmaste månaden. Kommer bli grymt. Älskar studentlivet (detta är någon slags separationsångest som yttrar sig ganska extremt för tillfället när jag beter mig som om varje helg är den sista här). 
 
 
Maria: "Jo, visst, den var söt, men varför håller den i en lökring?"
 

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Åh, lilla musen då. :(

2013-11-09 @ 17:23:27
URL: http://tidstjuven.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0