om framsteg och icke-framsteg.

Godmorgon världen! 
 
Så står det på min telefon när larmet piper igång. Hurtigt, käckt. Precis som vi vill att alla morgnar ska vara, eller hur?
 
Jag spenderade precis 4 minuter under soffan för att gräva fram kattens favoritleksak. Om han inte älskar mig för evigt efter de här två veckorna, kommer han nog aldrig göra det. Han är hur som haver min för evigt :')
 
För att återkoppla lite: Nej, jag har inte lyckats köpa något grenuttag att ha vid skrivbordet. Nu har jag istället snott ett från en annan ände av rummet så att radion/CD-spelaren/kassett-spelaren är utan. Bummer. 
 
För att återkoppla lite 2: Jag har skadat min diafragma. Skön grej. Men för en gångs skull var det någon som engagerade sig i mina problem och lyckades provocera fram smärtan och ställa lite av en diagnos iallafall. Framsteg! Så nu ska vi jobba vidare med det. Jag är till och med motiverad, kors i taket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0