I'm on top of the world hey!

I helgen var jag nere i Smålandet, och sov tre nätter i flickrummet. Nätterna där närmar sig de sista, för, nu när det ändå "är ute på byn" som mamma och pappa säger, kan jag berätta det här med för mina få tappra läsare. M och P ska sälja huset i Alvesta! De har hittat en superfin lägenhet i Hässleholm dit de flyttar i februari. Ja, det känns lite konstigt, men ja, det kommer bli jättebra det här med. Konstigt att säga hejdå till huset liksom. Det kommer upp på Hemnet i december antagligen, så då kan jag länka här så kan alla de jag inte hann bjuda hem dit få se mitt hemhemma (i en något avskalad version såklart). 
 
När jag istället kommer till Alvesta är det hemma hos någon av de här två finingarna som hemma blir!
 

Kommentarer
Postat av: Tofsen

Du är alltid välkommen att skeda i min dubbelsäng! <3

Svar: <3
femsinnen.blogg.se

2013-11-26 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0