sommar anno 2013.

Okej, såhärva:
Jag har jobbat nå så jävulskt (okej jag har läst Hanapees blogg lite väl mycket kanske, sådär skulle jag aldrig säga annars?) i 6 veckor och de få timmar jag haft ledigt har jag försökt träffa lite favoritpersoner. Nu har jag dessutom förärats med två veckors semester och har två veckor kvar, så lite mer finfolk ska jag klämma in innan vardagen i Östergötland drar igång.  
 
Jag minns inte ens vad jag gjort mer? Lägger upp bilder. Som alltid när jag har minnesförlust/bloggtorka (hahaha borde inte ens få kalla det jag sysslar med bloggande pga bristande aktivitet)/tråkigt/bekräftelsebehov. 
 
Mina söta bönor!
 
Jag, glad för att funnit en bostad som var ännu mindre än min egen. Finns alltid nån som har det värre osv...
 
Så avrundar vi med sommarens favoritinsekt. Vinkvink!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tofsen

Mm! Bönor! Puss på dig!

2013-08-06 @ 09:01:46
Postat av: piffsan

Ååh gullis!:)

2013-08-06 @ 15:04:27
Postat av: Svägeskan

"Nå så Djävulskt", det låter som att du varit i mina hemtrakter i sommar! Vänta nu, det har du ju också! =)
Kram

2013-08-07 @ 17:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0