idag är det fredag!

Jamen visst hörni, idag är det fredag (säger jag i något slags utbildningssyfte?) och jag ska strax kila in till skolan för att umgås med Maria och Royroy (var är Roger?). Eller, Maria ska intervjua Royroy (som egentligen heter Royne, får hoppas Maria inte kallar honom för vårt något interna smeknamn) och jag ska föra anteckningar snabbt som vinden. Tur då att en av mina största kunskaper är sjukt snabbt datorknapprande. Och ikväll ska jag nog plugga och umgås med IKEA-katalogen. Drömma om något mer än 33,5 (halvan är viktig) kvadratmeter. Vill ha bibliotek med läshörna, kökssoffa, diskmaskin, badkar... och det får inte riktigt... plats. 
 
Förresten, kanske några som läser här som inte sett så många bilder från brorsans bröllop i juli. Så här kommer några!
 
Min frisyr innehållandes ca 2/3 hårspraysflaska.
 
Nygifta!
 
Vi blåste såpbubblor istället för att kasta riskorn (skönt att slippa bli en vandrande maträtt i regn...).
 
Jag, min andra bror Lukas och hans Sanna.
 
De av mormor och morfars barnbarn som var där och inte gifte sig.
 
 
Finafinafina ni! Grattis!
 
 
Bolt och O'Malley var på tårtan!

Kommentarer
Postat av: amanda

vad roligt att se bilder från jakobs bröllop! så fint det var. åh <3

2014-03-18 @ 10:45:16
URL: http://amandahildur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0