strövtåg.

Ja, ni kan ju det här. Haha, nästan komiskt. Sitter och försöker plugga men har kört fast och tänkte, att då kan man ju blogga istället. Får bli en kort visit här innan jag ska ta tag i det där plugget för att sedan få fika chokladmuffins och ta det piano i soffan innan kvällens orienteringsaktiviteter. 
 
Våren kom tillslut. Än ligger snö här och var på kyrkogården, men nu är det väl slut med det? Tänk att det skulle ta ända till april innan man kunde konstatera det. 
 
I helgen var vi ett tappert gäng på Bodaborg i Oxelösund. Jag skrattar fortfarande åt våra olika sälpositioner intagna när vi skulle över stora röret i Superbanan. Skrattigt. Mest stryk fick i år mina armar. Såhär ser båda mina biceps ut för tillfället, offrade för en stämpels skull. Så värt. Blåmärke som sträcker sig från armbågen till armhålan. Syns nästan på bilden. Om inte annat får ni en privat visning av mina massiva biceps.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0