Svar en tisdag

Hade lite funderingar igår. Tänkte vara som ett klokt storasyskon och svara på frågorna jag igår ställde mig.

- Kan någon annan skriva ett svar på min frågeställning jag försöker fixa? Nej, varför klagade du ens från början? Nu har du ju gjort det själv och det gick faktiskt bra.
- När ni ändå är igång kan ju boken läsas och diskussionsfrågorna svaras på. Om du hade slutat klaga och tagit tag i det (som du nu gjort) hade du förstått det enkelt och smidigt själv (som du nu gör).
- Ska jag gå på rockfesten på Trappan på lördag? Kanske, men vad spelar det för roll när du ska på LE MANS PÅ TORSDAG!!!
- Är det för kallt ute för kortärmad skjorta under bomullsjacka? Spill lunch på den vita skjortan - problem solved.
 
 
Le Mans 2010 var ju roligt...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bästa festen!?

2012-09-25 @ 17:20:01
Postat av: Karla

Le Mans på torsdag jag med!!

2012-09-25 @ 17:29:25
URL: http://hushprettybabe.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0