Mr Bean, kattflöjt och knappar.

Vet ni när jag skriver här som mest? När jag har plugg som borde göras... Idag är det pluggförmiddag, innan jag ska till skolan för workshop tidig eftermiddag och tillslut ska dagen avrundas med rockgympa i Campushallen. Sen är det fredag! Dessutom är det den 25e idag. Allt det här roliga gör att man känner lite såhär:
 
 
Åh Mr Bean alltså. Tänkte för övrigt presentera några extraordinära materiella ting som förgyllt mitt liv sen förra helgen.
 
 
En mugg med snyggaste tjejerna på (den här bilden) och en kattflöjt. Haha ser ni?! Det är en kattflöjt!! Lyckan är total. 
 
 
Superfina örhängen, de översta är två vietnamesiska knappar (som fick Sanna att yttra bland de bättre citaten någonsin) som Tina fraktat hem och de pryder mina öron just i detta nu. 
 
Åter till plugget. 

Kommentarer
Postat av: karla

Haha, jag sitter också och pluggar (typ). Ska skriva ca 1000 sidor känns det som. Men vart håller jag hus istället för Word? Jo på bloggar såklart!

2012-10-25 @ 11:00:52
URL: http://hushprettybabe.blogspot.se/
Postat av: Pussy

Det är inte alla som har en spansk kattflöjt minsann! Tack för helgen! :*

2012-10-25 @ 16:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0