Alla helgons dag.

Alla helgons dag idag. Då är jag mer än någonsin tacksam över att jag har utsikt från fjärde våningen över Linköping citys största (och enda) kyrkogård! Den är uppdelad på två sidor av Malmslättsvägen och att gå runt bara den delen som är på min sida är 1,3 kilometer. Enorm och fantastiskt vacker! Jag har väntat hela dagen på att det skulle bli mörkt och när det började skymma gick jag och Pernilla ner och tände ljus i minneslunden, jag tände mina två för fina farmor och farfar. Blev så varm i hjärtat av promenaden runt i ljushavet sen. Det är svårt att göra allt det fina rättvisa på fotografier, men här är ett försök: 
 
Rekommenderar alla i Linköping att den närmaste veckan ta en promenad i området. Det är fantastiskt. Om man vill komma i lite mer stämning av lycklig-tanke-på-de-som-saknas-oss så är den här låten en väldigt bra en. 

Kommentarer
Postat av: Karla

Vi cyklade förbi där inatt, sjukt fint!

2012-11-04 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0