just say you'll be my darling.

Just det, blogga. Jag har 
1. Jättemycket i skolan, som dock börjar mattas av
och
2. Ansvar för att en annan blogg drivs, nämligen lithevilse.blogspot.se! Som informationsansvarig i styrelsen för LiTHe Vilse blev jag visst bloggansvarig också. 
 
Har lite annat för mig m a o. Kan bjuda på lite bilder från sistone som kompensation!
 
Den här bilden har jag valt att döpa till "cooltjej_91" (bara en illusion liksom)
 
Före- och efterbilder på min ommålade hall!
 
Glad lillebror med gran i högsta hugg.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar på kommentar: Jodå, jag får mail när någon skriver en kommentar så missar ingenting ;)

JA, gör det brödet! Jättegott och går supersnabbt. Har faktiskt inte varit med om en enda människa som inte har gillat det :)

2012-11-25 @ 13:20:08
URL: http://malin90w.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0