och jag undrar vad som händer i vår del av stan, vinden håller tal vid en hamburgerbar.

.
Såhär såg det ut i söndags morse när mina ben och jag stod och tankade Röda Faran. Vi skulle till Bodaborg i Karlskoga! Jag, Sofie, Linnea, Nordvall Jr, Altis, Alexander, Klara, Billa, Yngve och Forsner åkte tidigt tidigt och spenderade 8 timmar bland krävande och kluriga banor. Mitt lag bestod av Altis, Klara och Billa och vi var kungar på svarta banor. De tyckte vi var roliiiigt. Vi gick all in helt enkelt! Efter ett matstopp i Örebro där vi träffade Isabelle kom man hem och kunde spana in sin blåslagna kropp. Ovan är mina ben före, nedan är mina ben efter... Sa jag All In?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0