musikåret 2011.

Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta det gångna året. Börjar hur som helst nu med en musiksammanfattning, och presenterar lite av vad som kommer påminna mig om 2011. Mycket nytt, men lite gammalt också.
.
Magnus Weideskog - Nitroglycerin
Våren kom, med sol och med Magnus Weideskog.
.
Martin Solveig feat. Dragonette - Hello
Påminner mig om Sommar-X, om sommaren och om Nolle-P.
.
Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder
Alla björnstammens låtar är ju 2011, för väldigt många tror jag. Men denna får representera hela hösten.
.
Morrongänget - Göteborg
Linnea fyllde 20 i somras och ja, jag tror vi stannar där.
.
Thomas Stenström - Detsamma
Långa pluggdagar hemma i lägenheten med Thomas Stenström.
.
Veronica Maggio - Välkommen in
Jag fyllde 20 och ställde till med kalas, och jag tänker på hösten som helhet genom denna också.
.
Ted Gärdestad - Så mycket bättre
Den här låten sjöng vi på under skid-VM i Oslo (tillsammans med en annan trevlig låt) och den bara växte under 2011. Så mycket bättre.
.
Melissa Horn - Jag saknar dig mindre och mindre
Våren var mycket Melissa Horn, och såklart hösten också som toppades av konserten i november.
.
Bubblare: S Club 7 - Bring it all back, Kiss - Rock and roll all nite, Pink - Fuckin perfect, Lady Gaga - Born this way, Ron Pope - A drop in the ocean.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tror det representerar mitt år rätt bra det med! Fantastisk lista.

2012-01-01 @ 16:55:41
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/
Postat av: Nordvallen

Heelt rätt att du tog med GÖteborgslåten!

Och massa av de andra låtarna med såklart.

2012-01-11 @ 18:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0