this year's for me and you.

Nyårsafton! Kvällen började med fix och trix, och när jag försökte ta en bild på mig själv när jag var lite finfixad så insåg jag att det bara är mina ögon som har lite närvaro. Resten av mig ser alltid lite nämenhej-lost ut. Så, här har ni iallafall mina festfina ögon!
.
Vi skulle fira in det nya året hemma hos Annie och med deras ambitiösa takhöjd får man in en angenämt ståtlig gran.
.
Obligatorisk dukning med stjärnor.
.
Sanna vet hur man gör! Notera fullt fokus.
.
... önskar jag kunde göra ankminen lika bra som Sanna.
.
Menyn:
'
.
Spelade massa spel, Sanna vann lite för ofta, och Sofia åt något gross dumlekolor blandat med någon bubblig vätska.
.
Livsfarliga fyrverkerier flög åt alla håll nere vid Växjösjön, men vi hade ju hjälm (okej vi borde haft) så det var ingen fara med oss.
.
Gott nytt år! Ungefär här någon gång spelades det in en väldigt märklig film där vi springer runt på en parkeringsplats och säger många kloka ord.

Kommentarer
Postat av: Svett-Sofia

HERREGUD! Jag hade helt glömt bort den filmen! Och vi måste absolut byta bilder! :*

2012-01-05 @ 20:38:46
Postat av: Svett-Sofia

HERREGUD! Jag hade helt glömt bort den filmen! Och vi måste absolut byta bilder! :*

2012-01-05 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0