I'm gonna get myself together.

Oj, ja jag är ju inte så snabb med min uppdatering för tillfället. Nyårsinlägget får fortfarande vänta en stund.
.
I måndags kväll var jag inne i Växjö och hängde med två favoriter. Först lagade jag och Philip mat i hans lägenhet, och mitt i matkoman tog vi en promenad rakt igenom hela stan till Mange som bor i kanske den finaste lägenheten (eller villan som Philip säger) jag någonsin sett. Herregud, mitt lilla krypin blir ju bara patetiskt i jämförelse. Men det var häftigt att sitta och prata lägenheter, fackförbund och jobb med två kompisar som man för kanske 5 år sedan satt och diskuterade nationella prov i nian och moppe (eller snarare avsaknaden på) med.
.
Nu ska jag fortsätta att gosa in mig i mysigaste mysfilten, titta på TV och äta massa godsaker. Typ sparris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0