det är bara dagarna som går.

Vilken morgon! Försov mig 9 minuter då jag glömt ställa klocka, men ändå lyckas jag vakna 06:09 (bara rent flyt) så att jag kan hoppa upp ur sängen och bege mig till bussen. Bussen som sedan var 20 minuter sen in till Norrköping på grund av en olycka på E4an. Vi var inte längre än ett par hundra meter från olyckan, där fem bilar var inblandade. Var riktigt otäckt att köra förbi och se hur ambulanspersonal kämpade med att få ut personer ur en mosig bil. Läskigt.
.
Hur som helst så kom vi fram lite sent, till ett examinationsseminarium som gick bra. Snart snart är den här terminskursen klar! Nu väntar lunch med en kompis och sen ska jag hem och träna. Bilden i det här inlägget får prydas av en favorittjej som fyller 21 idag!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0