you feel like falling down, I'll carry you home.

Sommarens gilla gång har snart nåt sin slutdestination. Jag har jobbat på två läger de senaste två veckorna. Allt trevligt folk. All uppskattning. Världens bästa jobb! Tvivlade på om jag skulle fortsätta först, men det gör jag inte längre. Jag kör på så länge det går.
.
Ikväll ska jag köpa lite kurslitteratur av Emelie. Betyder det att det är slut på lek och allvaret drar igång igen? Jag antar det. Har dock en väldigt spännande höst att se fram emot (vilket äckligt kryptiskt inlägg).
.
LiTHe Vilse-året kommer hur som helst bli grymt. Vi målade märket i helgen, jag och Beata. Blev fint.

Kommentarer
Postat av: Karla

Svar: Ja! Det tycker jag vi ska göra :)

2012-08-22 @ 09:23:13
URL: http://hushprettybabe.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0