svårt att vara vuxen när man brinner utav livslust.

I torsdags var det dagen då jag de här två grabbarna, som passande nog hänger på min dörr, intog Linköping.
.
.
Först var jag dock på en förfest där alla var utklädda till Turtles. Så himla konstigt. Pernilla, Altis, Alexander och Sofie var nämligen de muterade tonårssköldpaddorna och tävlade under helgen i dart. Fint.
.
På något sätt blev jag utsedd till det här lagets groupie. Också det mycket märkligt. Min uppgift var mest att gå runt och gosa med dem, med konsekvensen grönt ansikte.
.
Och så träffade jag Simon och Olof! Lundbor borde vara här oftare.
.
Och såhär såg jag ut när jag kom hem. Trött. Grön.
.
På lördagen vann turtles-gänget pris för bästa utklädnad, så på söndagsmorgonen hyllade jag dem, groupie som jag är. Vem vill inte bli avbildad på frukosten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0