tjugo år. två människor.

Kombinerar nu slutförandet av min rapport med bloggande och halv åtta (snart Bonde). Har dessutom nyssens kommit hem från promenad och scones-ätande och mys här med Karla. Vi har bott nästan grannar här i Linköping ett år nu men har inte tagit tag i att ses. Så idag var det dags! Och vi kom överens om att det inte var sista gången.

För övrigt har jag idag läst ut den här boken. En Dag av David Nicholls.
Jag lånade den av Pernilla och blev mer och mer fäst vid den. Den hade nåt lite fult och smutsigt över sig. Skavanker. Det löser sig. Och så löser det sig inte. Och så löser det sig. Och så vidare. Den fick en liten plats i mitt hjärta nu. Ska bli mysigt att se den på film med allra snyggaste Jim Sturgess!

Kommentarer
Postat av: karla

så mysigt så :)

2011-09-21 @ 21:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0