there ain't no reason

Oj, vad hände där? Eller rättare sagt, vad hände inte? Jag åkte hem. Och sov länge och åt god mat och var ganska trött. Sen köpte jag en stor blå matta också. Stor blå ryamatta i havs-färger för 245 spänn. Sämre köp har jag gjort!

Nu har skolveckan dragit igång igen. Möte i morse med nya frågeställningar, och på torsdag har jag mitt första litteraturseminarie och jag är inte helt färdig med förberedelserna. Så jag har att göra! Lägg till det att jag måndag, tisdag och onsdag kväll ska shoppa, städa, tvätta, gå på Kalasmottagningen, mysa på VilleValla pub och lite annat smått och gott. Det kommer bli grymt det här.

Först ska jag dock vänta sisådär 20 minuter och sedan gå till bussen. Hem till Linköping! Ikväll ska jag försöka visa lite grejer för er, såsom mitt husspöke. Kanske bästa sällskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0