remember me as a time of day.

Söndag. I morse blev jag väckt vid 6 av två hungriga katter som gick omkring och sjöng. Inte så delikat med tanke på att jag somnade vid ett. Var hos Forsner och spelade party-alias (Party-Altis), jag och Pernilla vann. Lite extra nöjd är jag för att vi tog själavandring väldigt fort. Dreamteam!

Egentligen hade jag tänkt ta en promenad nu för att försöka kompensera upp för de extrema mängder kalorier jag proppade i mig igårkväll men vädret är väldigt höstigt, så jag tror att jag stannar här inne nu ett tag och läser en text till vårt nästa seminarium på torsdag. Har schemafritt på tisdag och onsdag så då ska det jobbas extra med det. Andra planer för dagen är att köpa ett cykellås, laga lunch och kanske slå en pling hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0