people say that I think to much, but I'm as happy as I can be.

Alltså jag lovar, det ska bli bättre bloggande. Men jag måste bli frisk först, jag orkar liksom bara det nödvändiga just nu. Som att baka fudge. Det är viktigt. Det har jag i kylen just nu, kokade ihop det med hjälp av Pernilla nyss. Hon är fin hon, Pernilla. Som alla andra mina vänner. Vet ni det? Fina.

Imorgon har jag en lektion och sen ska jag åka hem till mami och papi. Där ska jag bli frisk! For your information. (Älskar att skriva ut förkortningar så det blir lite knäppt.)

Förresten, jag måste klaga lite. Nu när man börjat cykla ordentligt mycket. Det är såhär, att har du väl valt sida som cyklist/fotgängare, även om den må vara fel, byt inte sida sen! Gå där du började gå och förbli där. Fruktansvärt irriterande när folk flyttar på sig och man håller på att cykla på dem och tappar all fart och blir jättetrött.



Och såhär såg jag ut igår. Hej bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0