no matter what I say, I'm not over you.

Jag är så lycklig för att det är lördag. Att få sova i 11 timmar och vakna av sig själv utan den där frenetiska väckarklockan vars inbitna signaler inte är från denna värld. Dessutom har den här veckan stavats sömnbrist av ungefär 17 åtskilda anledningar, så en helt vanlig natts sömn var guld värd.

Igår var jag hemma hos Sofie och såg Boys don't cry. Bra film! Men vi missade den där böghästen de pratade om. När i filmen dök den upp? Vi tänkte, att det var ju något man inte ville missa.

Nu, efter lite stadgande frukost ska jag ut i det soliga höstvädret. En runda på Bondens Marknad och senare stan väntar, för att få med mig lite nödvändiga prylar hem. Bland annat ett paraply. Varför äger jag inget vettigt paraply? Det är ju höstens A och O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0