mina vänner säger vakna upp och sluta tänk på det.

Gula löv fladdrar förbi mitt fönster. Min balkongdörr är lite öppen, snart kommer de samlas i en hög på golvet i mitt vardagsrum. Så att hösten blir sådär påtaglig. Vare sig man vill eller inte. Snart kommer alla få sitt hösthumör, det är oundvikligt. Jag har två hösthumör. Det mysiga som tänder ljus, det glada, livet-är-inte-så-dumt-humöret. Men det finns också höst-depp-humöret. Som tur är har jag inte sett till det på ett par veckor, så livet är faktiskt ganska bra. Ja, det är inte så dumt alls.

Igår var det sprint-KM med LiTHe Vilse och upptakt med Vilse, LiTHe Syra och LiU Elitidrott. 131 personer vad på upptakten, det är så galet mycket orienterare och löpare! Skitkul, rent ut sagt. Kommer bli ett bra Vilse-år.

På upptakten igår. Foto: Peter Holgersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0