from the beginning, there were people that were different from the rest.

Nere på stan idag hörde jag en röst i ett högtalarsystem jag kände igen. Gick lite längre in i gallerian, och där stod Tony Irving och presenterade ett par dansare. Sedan drog det igång en modevisning med gallerians klädbutiker, och bland de som gick på catwalken så såg jag en kille från LiU jag vet vem är. Det var inte direkt väntat. Spännande lördag.

Snart ska jag till Jakob. För kanske sista gången på länge. Trist. Men därför får vi göra den här kvällen superb!

Jag gick loss med kammen och sprayflaskan för någon månad sen. Typ så jag ser ut ikväll med. Typ.

Kommentarer
Postat av: linnea

vaffan sofia då var vi ju där samtidigt, såg också irving :O

2011-09-25 @ 22:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0