from Stockholm to Kyoto and beyond.

Sitter i skolan i Norrköping och pluggar med Emmy och Theréz. Det fina i kråksången är att jag börjar bli klar med det jag tänkte göra, både idag och imorgon. Måste bara älska min effektivitet. Så medans de andra tjejerna kämpar med sina uppgifter sitter jag och funderar på huruvida jag är värd godis. Fortfarande lite tveksam till detta.

Ikväll ska jag till VilleValla Pub med kanske världens bästa Linköpingskompisar. Det kommer säkerligen bli succé!



Motiverade vänner (särskilt Emmy som gömmer sig bakom seminarietexten) som inte kan mer än älska att läsa protokoll på engelska.



Solen strömmar in på ryggen, alla uppgifter i princip klara, life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0