cause you're the fire, you're the one, but you will never see the sun, if you don't know, you're right next to the right one.

(Varning för galet oredigerade bilder med 5 år gammal kamera.)

Igår var Jakob hemma hos mig och åt trerätters middag - hans födelsedagspresent från mig i somras.
Dukat med blommor och mysljus. Märk väl servetterna! Inte varje dag.
Förrätten var den gamla godingen sparris inlindad i lufttorkad skinka med citronkräm. (Arkivbild, därav så snygg.)
I full gång med varmrätten! Lyxig pastasås med ädelost, lövbiff, bönor och champinjoner bland annat.
Avslutningsvis: jordgubbar och glass. Omnomnom.

Till sist, mest risk för att bli blödig, tänkte jag avsluta inlägget med att säga att jag kommer sakna min största storebror extremt mycket när han i helgen flyttar från Linköping. Har vant mig vid att äntligen bo i samma stad igen. Du är bäst. ♥

Kommentarer
Postat av: Apop

Du är bästast!!! Kramen

2011-09-27 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0