a historical overview.

Igår var det inte världens bästa dag för min del, så jag besparade er sura och bittra inlägg här. Nu tänkte jag bjuda på en liten tripp in i vad min mobil (med en fantastisk 2 megapixel-kamera) har dokumenterat på sistone.
Moa tävlade i Hässleholm, därför är hon lite svettig på ryggen. Det var ju mitt i sommaren. Inget konstigt! Hon hade sin Juniorlandslaget-tröja på sig där de stavat fel till Tallinn. Bara det.
Första helgen under Nolle-P bodde jag hos Emelie (och Erik) och en kväll var vi nere på stan och såg SM i musik-fyrverkeri. Knäpp sport. Men fint var det!
Johnossi i onsdags. Den kvällen blev ingen större succé då jag fick ett kraftigt blodtrycksfall under konserten och nästan svimmade, tur att Klara fanns där och fångade mig. Dessutom lyssnar jag inte på Johnossi heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0