what have I done to deserve such a faith?

Såhär är det: mami och papi är från Skåne. Inget annat. Har faktiskt ett antal gånger fått frågan om min härstamning, har du verkligen helt svenska rötter? Ja. Men jag antar att mina mörka drag runt ögonen har med det att göra, mina mörka kottar till ögonbryn (va? kottar?) och långa ögonfransar. Ja, det är också en sak jag kan säga. Det är mina egna ögonfransar, helt och hållet. Har fått frågan om jag har lösögonfransar också. Det har jag inte. Men tack, det är en fin komplimang! (En gång när jag satte på lösögonfransar så syntes det ingen skillnad. Det är lite kul.)

Kommentarer
Postat av: Apop

Vallon! Skyll på farfar.

2011-10-07 @ 09:34:38
Postat av: karla

Har också tänkt på att du har långa ögonfransar! Sjukt fint!

2011-10-07 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0