'lyxiga chokladcupcakes'.

Förra veckan bakade jag cupcakes och här kommer lite bildvisning från råvara till produkt. Precis som vårt tema i 8an hette då man skulle praoa någonstans som hade med "från råvara till produkt" att göra. Jag praoade hos Pappa (som är ingenjör)(som alla andra)(men det är inget fel med det) och hittade på att en idé i hans huvud var en råvara och produkten var den färdiga ritningen. Man får inte vara dum. En liten parantes bara.
Först: En himla massa ingredienser. Tänk dock bort havreringarna och spaghettin i bakgrunden.
Vispa ihop härligheten.
Pytsa ut i formar.
Grädda i ugnen, garnera med kristyr och mörk choklad.

Kommentarer
Postat av: Svett-Sofia

Ser sjukt gott ut! Choklad i mitt hjärta!

Och jag gillar att vi äter samma havreringar! :)

2011-10-06 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0