LO-FI-FNK

Hej cybervärlden. Igår var jag på hg, ett studentställe här i Linköping för er icke-insatta. Jag, Sofie och Pernilla lekte först musikquiz (som började jättebra men inte slutade lika fantastiskt) och sen spelade LO-FI-FNK också. Ett band jag inte lyssnat på alls innan, och kanske inte kommer fortsätta göra heller, men det var sjukt bra underhållningsvärde på grabbarna och apbra dansvänlig musik. Ja, grabbarna förresten, de såg ut att vara sådär 17 båda två. Sen läste jag nu på facebook att Emma hävdar att de är 29? Whaaat? Galet.

Det var hur som helst min torsdagskväll. Nu är det fredag, och det kommer bli en grym helg!

Kommentarer
Postat av: emmaa

Jag har gjort seriös stalking så kan lova dig att de verkligen är 29. Han trummisen, som jag snarare hade trott var äldst av dem, var bara 23 dock.. :P

2011-10-14 @ 16:42:26
Postat av: Pernilla

29?? Whaaat, det ser de inte ut att vara. Dock bildades de redan 2001 så de är nog inte 17 heller...

2011-10-14 @ 19:14:12
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0