vill testa nya vägar som aldrig tycks ta slut.

Har precis ätit gormetlunch. Prinskorv och pommes, nomnom!
.
Ikväll ska jag (efter torsdagsmiddag hos Klara) på konsert. Melissa Horn, tillsammans med Linnea och Pernilla. Det är min och Pernillas födelsedagspresent till Linnea, och det känns som att succén är given! Man kan ju dessutom drömma lite, och hoppas att Linköpingssonen Lars Winnerbäck gästar oss ikväll och sjunger den här låten med Melissa. Det vore nåt det!

Vi tre när Linnea fyllde 20 i juli.

Kommentarer
Postat av: Hampus Eskilsson

INte visste jag att du hade koll på min blogg xD

Måste vara tungt arbete att läsa ikapp den ;)



Ja. Fyra födelsedagar och ett fiasko. haha! Vilken rulle, vilken spänning! :)

2011-11-24 @ 15:22:18
URL: http://klockrenen.blogg.se/
Postat av: Amanda

INTE ALLS AVIS........

2011-11-24 @ 22:32:44
URL: http://alright.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0