take a look at the driver next to you.

Maskerad ikväll. Börjar tagga! Har börjat fixa mitt hår, sånt tar alltid hundra år längre tid än man tänker sig. Ska dessutom fixa Pernillas hår också, och det är lika bra att mitt är klart när hon kommer tillbaka. Temat i år är "dataintrång i Sjumilaskogen" men vad jag ska vara vill jag inte avslöja så lätt. Men såhär står det om figuren jag ska vara på wikipedia:
.
"Piiiip är en fiktiv kvinna som seriehjälten XX kämpar mot i tidningar och på film. Hon är från början forskaren Pamela Isley, medhjälpare till en ondskefull professor, som försöker döda henne med giftiga kemikalier. Hon överlever dock angreppet och blir den militanta miljökämpen piiiip som vill rädda jorden genom att utrota mänskligheten. Med sin kvinnliga skönhet förför hon män för att få som hon vill."
.
Det kommer bli grymt! Nu ska jag återgå till locktången.
Förra året; Odjuret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0