making a list for everything that's worth it.

Har gjort så mycket. Otroligt innehållsrikt liv smålänningen har just nu alltså. Igår vid lunchtid fick jag helg och sen dess har jag hunnit med att:
  • Äta pannkakor hemma hos Klara, där ingår självklart sjuan-spelande. Och skitgubbe. Och sådär. En dam som har en vettig kortlek. Till skillnad från andra damer (jag tydligen).
  • Melissa Horn med Linnea och Pernilla. Bra tjej det där. Gillar ni henne, ta chansen att se henne. Genuint och fint.
  • Ha Emelie som sova-över-sällskap. Vi pratade och sov och åt frukost. Besökte Gamla Linköping (det gör jag med alla besökare till mitt ställe tror jag, men det är ju inte så dumt) och så visade jag henne det som är värt att se på campus Valla. Det vill säga Kårallen och Random Walk i B-huset.
  • Spankulera på stan.
  • Skriva en IBU om oredlighet i forskning, typ.
  • Äta hemmagjord pizza hemma hos Forsner. Såg matematiklektor Janfalk vinna hela Vem Vet Mest, till mina ex-klasskompisars förtjusning. Och min med, det ska jag inte mörklägga. Såg säsongspremiären av På Spåret. Spelade Klaras luriga punk-frågesport. Forsner vann. Spelade party-Alias. Efter mycket ångest och hets och stress och minuspoäng vann jag och Forsner. Det var nog Forsners kväll ikväll.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0