jag kände det med en gång, vi sjunger samma sång.

Är så himla trött. Eller, det var värre innan men så sov jag en timme i soffan i eftermiddags vilket hjälpte lite. Har blivit förkyld, i näsan och halsen. Orkar ingenting då, men ska iallafall försöka ge mig ut på en promenad imorgon när jag pluggat klart. Dock har jag iallafall tre bra saker att berätta om dagen:
  • Jag fick ett jättebra omdöme från min handledare, så jag blev helt sprallig och glad sen.
  • Jakob ringde mammas mobil när jag pratade med henne på den fasta telefonen, så mamma parade ihop de två telefonerna så sen pratade jag och Jakob genom två andra telefoner. Haha, sånt där är så skoj.
  • Jag äter frusna jordgubbar till Bonde Söker Fru. Nomnomnom.

Kommentarer
Postat av: vicky

Jätte fin blogg du har! :)

2011-12-02 @ 13:22:57
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0