I'll be there for you, when the rain starts to fall.

Hade knappt träningsvärk när jag vaknade i morse, som jag hade förväntat mig. Kunde till och med stiga upp ur sängen utan problem. Varför? Rockgympa igår. Ja, därför.
.
"Vad är rockgympa? Det är fruktansvärt jobbigt och alldeles alldeles underbart. Det är styrketräning till musik med egna kroppen som vikt - tänk Friskis&Svettis-pass där man bytt ut de krångliga stegen mot tuffare "basic" styrkeövningar, schlagern mot riktig musik och vattenpauserna mot extra träning!"

Just det. På tal om att sova så har jag när jag gått och lagt mig i någon vecka sett en liten spindel krypa runt i taket. Nu har jag inte sett den på ett par nätter. Jag undrar var den är? Antagligen har jag svalt den. Nomnom, protein och fibrer.
.
Ska försöka fixa någon lite bättre bild på mitt hår också, kanske?

Kommentarer
Postat av: Moa

nomnomnom

2011-11-17 @ 15:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0