if once.

Det är grått ute. Men solsken inne! Har diskat, dammsugit och ställt fram kartongen med julsaker som bara väntar på att få öppnas. Kanske imorgon, annars på fredag. Igår började jag lyssna på julmusik, och julpysslat har jag ju gjort i någon månad redan.
.
Nu ska jag se det sista avsnittet av One Tree Hill. Någonsin. Läste visserligen nu att en nionde säsong ska släppas. Vi får väl se hur det blir med den saken. Ger er hur som helst en av mina favoriter från den åttonde säsongen, Robert Buckley. Inte illa för en onsdag!

Kommentarer
Postat av: Svett-Sofia

One Tree Hill har spelats in ett tag nu, nya avsnitt släpps i USA i januari! Chad Michael Murray ska gästspela lite! :D

2011-11-23 @ 19:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0