I want to ride my bicycle I want to ride my bike.

Tänker på det här med att cykla. Min cykel är som mitt eget barn (men jag vårdar den så himla dåligt med tanke på det) och jag cyklar väldigt mycket. Ja, ni vet, student = cykla. Bara till och från bussen blir det 4 kilometer, ska jag sen någon mer stans blir det lätt 4 kilometer till om dagen. Funderade på min väg till skolan/bussen (same same) idag, och jag märker att jag alltid växlar på samma ställe. Ha trean i till backen startar, tvåan i två lyktstolpar och sen blir det ettan till backens topp. Där direkt på trean som jag kan ha hela vägen ner för backen, i svängen, längs raksträckan upp till lilla krönet där det blir tvåan igen. Tvåan enda fram till Corson där det blir trean igen. Ja, ni fattar. Intressant det där. (Okej kanske bara jag som bryr mig om var jag växlar påväg till skolan.)

Kommentarer
Postat av: Karla

Haha jag växlar också på samma ställen!

2011-11-29 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0