anytime at all.

Ett par numera invånare i Västmanland tyckte att jag skulle uppdatera min blogg. Så det kan kanske vara dags nu (när jag ändå inte lyckas formulera en mening som jag tänkt det i min seminarium-fråga) och jag tänkte bjussa på bilder från min mobilkamera - vad jag hittat på för skoj den senaste månaden, sett ur den kära vapendragarens synvinkel.
Jag och Sanna hade packat upp min nya soffa ur en jättestor kartong. En bit av den kartongen kunde man sätta innanför deras ytterdörr så att detta var synen Lukas möttes av när han kom hem. Busigt!
Bilder från dagen då det var Linköping XC-race och jag stod ute på den här platsen i skogen och filmade.
Den fina pumpan Lukas skar till när han hade kommit hem från London och firades.
En fin cykelväg med löv i Linköping.
Växjö konserthus, parketten sett uppifrån. Jag var med Philip lite på jobbet och spädde på min svindel lite på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0