we're making italiano for you.

Sitter och försöker äta en sen lunch, men maten är så varm att jag måste hålla mig lite. Gjorde en fantastisk kycklingröra idag, samma röra som vi brukar ha i vår kycklingpaj men jag kombinerar den med klyftpotatis idag istället. Går minst lika bra!

Dagen har varit lite förskjuten, men så blir det när man jobbar till 22 och inte kan somna efter det, då hela världen glider runt på likadana band som jag sorterade post vid igårkväll. Jobbskada deluxe.



Är godare än det ser ut. Lovar. På ett ungefär: Kyckling i små bitar, gul lök, bacon, färska champinjoner, liten skvätt rödvin, salt, peppar, timjan, creme fraiche.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Mat ska vara varmt :P

2011-05-05 @ 14:07:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0