you light up my life

Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt.

Som om jag skulle kunna välja en bild på det här temat! Nej, jag ger er istället en bildkavalkad (in Sweden we call it smörgåsbord) med massa fina roliga bilder och minnen. Jag tror nog alla kan hitta något att le lite åt! Vi börjar med nyaste och går bakåt i tiden.



Jag, morfar och mormor i skrattattack i julas.



"Mina fåniga bröder" (som jag alltid sa när jag var liten).



Maskerad.



Chokladsås.



Jag, Sanna, Annie och Sofia har tagit hundratals sådana här bilder. På något sätt är det väldigt underhållande att se upp i näsorna!



Hemma hos Sofia.



Segerns sötma.



Halva inne! (Får symbolisera alla knäppa påhitt under gymnasiet.)



Jag, Tina, Philip och Simon.



Pappa och Jakob i bästa bilden.



Bilden i sig är inte så rolig men väl minnet av den dagen då killarna kom bort och vandrade genom alplandskapet och ärligt trodde att de aldrig skulle komma hem igen.



Olof och kondomen.



Min Pappa aka Mr. Bean.



Spontana bilden med mig, en frisbee och en död fågel under motorhuven.



Joffin, jag och Johanna.



Elina och jag (som precis utfört styckmord?).



Slutligen Lukas, jag och Jakob påväg till Hälsingland sommaren 2006. Alldeles för varmt och trångt var det i bilen.

Det finns säkerligen hur många fler bilder som helst, men det blev dessa denna gång.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHAHA finns en del att skratta åt ;)

2011-05-30 @ 13:59:29
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/
Postat av: Therése

Hahah åh! Många underbara bilder :D

2011-05-30 @ 23:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0