the night time is the right time, to be with the one you love.

I helgen var jag på Gullbrannagården utanför Halmstad och jagade konfirmander på nätterna och hade det mysigt om dagarna. Bilder!



Philip och jag hade roadtrip själva på fredagen.



Pepp och glad!



De sista milen körde vi med nedvevade rutor och luktade på sommaren och havet och livet.



På lördagseftermiddagen gick vi ett gäng ledare till stranden.



Två snäckor pussades.



Jag doppade fötterna men sen fick det vara bra. Så himla varmt var det inte direkt.



Hjärta.



I någon timme körde vi sedan bensträckarleken. Uppskattat och roligt!



Jag och Stina hade det bra bakom Philips rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0