som en anslagstavla. fast ändå inte.

Visste inte riktigt i vilken kategori jag skulle posta det här inlägget. Men fint folk kändes som ett mycket bra alternativ, så vi väljer det. Tänkte visa mitt skrivbord, för det har det finaste skrivbordsunderlägget du kan hitta! Det är nästan helt genomskinligt (inte helt, som sagt, utan bilderna blir lite grumliga) och kommer från IKEA, tror jag bestämt.



Fullpepprat med sådant som

- fina människor jag känner (om ni tycker att det borde ligga ett visst kort här under som inte gör det - ge mig!)
- recept
- brev
- min första konsertbiljett
- grattishälsningar med fina rim
- låttexter
- barncitat
- gymkort

Barncitat förresten, måste visa det finaste jag någonsin sett!



Bredvid Måns (och lite över min pappa ser jag nu) ligger följande lapp:
Ur Barnamun, Icakuriren
De sexåriga kompisarna Julia O och Julia R sitter och småpratar. Julia R frågar:

- Tror du på Gud?
- Nä!
- Tror du inte på tomten heller?
- Nä!
- Vem tror du på då'rå?
- Måns Zelmerlöw!


Kommentarer
Postat av: josefin

allt bra med dej? :)

2011-05-02 @ 16:34:09
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åhh! Finaste bilden i nedre högra hörnet ju! Blir så glad när jag ser den :)

2011-05-02 @ 19:42:31
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh! Finsate bilden i nedre högra hörnet ju! Blir så glad när jag ser den :)

2011-05-02 @ 19:50:25
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/
Postat av: Therése

Åh, så mycket kul! :D Jag diggar grattisrimmen

2011-05-02 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0