posten och ananas.

Det gick bra att jobba kväll igår. Tur det, eftersom det väntar 7 kvällar till inom den närmaste månaden. Har lite ont i handen efter att ha stämplat paket för allt jag var värd i några timmar, men tiden gick fort så det ska jag inte klaga på.

Jag har funderat ett bra tag på vad det finns för passande bild att lägga ut till detta. Kom fram till att det inte finns någon, har varken bild på när jag jobbar eller skriver brev eller postar eller nåt i den stilen. Det håller liksom inte. En annan sak som inte håller är att det tar 90 minuter att se ett timmeslångt program på svtplay, intalar mig att det inte är min dator och vårt internet det är fel på utan svtplay. Haha, tror jag på den själv? Men min dator är ju för ung för att vara trött, kan man tycka. Det tycker jag med.

Vi åtgärdar alla tråkigheter med att ta Sigge (bilen) till Ica och köpa mat. Jag ska köpa nåt galet gott till lunch idag. Gillar när jag jobbar så.



När jag var på Ica för några veckor sen hittade jag den här intressanta kompisen. Den hamnade på tjuvtittat, det tycker jag den var värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0