plommonblom.

Den utlovade bilden från solnedgången igår uteblir. Inga av de bilder som jag tog duger för allmänheten, ledsen för det, så ni får hålla till godo med det flera år gamla guldkorn jag visade igår.

Istället kommer här två favoritbilder från när jag nyss var ute och fotograferade vårt plommonträd som nu står i full blom. Varför allt detta tjat enbart om körsbärsblom? Plommonblom är minst lika breathtaking.





Den senare är min nya skrivbordsbakgrund. Tur att det inte syns hur kallt det var ute! Även tur att jag var smart och kilade ut så tidigt som jag gjorde, nu har flera stora moln redan börjat dra in på himlen. Nu lyssnar jag vidare på The White Album med favoriterna Beatles och njuter av en ledig måndag.

Kommentarer
Postat av: emilia

hahah smaskig? helknäppt ju :D Heja dig också!!

2011-05-02 @ 12:06:04
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0