now that I lost everything to you.

Jag känner mig som en tant. Mitt knä är stelt, låren trötta och hela jag är lite seg. Allt på grund av min fantastiskt trevliga helg. Vi hade ett par dagar i Närke med solsken och fina dagar. När jag fått Stinas bilder också så ska jag visa er, men än så länge får ni hålla till godo med ett litet smakprov.

Just nu bakar jag chokladmuffins, tänkte kopa en kopp kaffe och sedan krypa upp i soffan till en film. Har riktigt längtat till en dag med dåligt väder (ja, det är sant) så att jag kan mysa inomhus med gott samvete.

Ikväll åker jag och pappa till vår sommarstuga utanför Hässleholm, imorgon bitti kommer det några hantverkare och sätter in en ny dörr på framsidan. Den gamla går inte att öppna, är lite för liten så att det är en glipa vid sidan och sådär. Annars är den väldigt fin...

Nu ringde klockan så det är dags att plocka ut muffinsen ur ugnen!



Kladdkaka med rinnig grädde på ett fält utanför Örebro. Jatack!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Såg helt okej gott ut!

2011-05-16 @ 19:59:32
URL: http://amandastyskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0