Närke 13-15 maj.

Jag var ju i Närke i helgen! Det ska jag inte glömma att visa. Här kommer ett litet regn av bilder jag tagit, senare kommer nog även ett inlägg med bilder Stina tog.



Stina var på G redan vid stoppet vid Brahehus.



Vår vimpel vajade så vackert i solen.



Där vi bodde fanns en jättegrym trädkoja som Emma inte var sen att klättra upp i.



Kläder på tork, så att man kan svettas i dem lite till nästa dag.



Så träffade jag ägarnas hundar. Världens goaste! Det här är Dennis.



Stina vann över mig och Emma i Fia med knuff.



Kvällen ägnade jag åt att fläta inbakade flätor på tjejerna.



Stina hade vunnit sin klass på dagen så det bjöds på tårta.



Vandrarhemmet vi bodde på var märkligt. Det var 3,5 meter i tak också, vilket inte är så märkligt utan mest mysigt.



Slutligen Ola spurtandes mot mål på söndagens tävling, han vann vår interna spurttävling båda dagarna där man satsade 5 kronor. Too bad för oss andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0