8 days a week

Sms från Pernilla:

Nu är biljetterna till sommar-X införskaffade :)

Just det. Linköping ska inte få festa utan mig med andra ord.

För övrigt har jag precis sågat ner ett träd, eller en del av vår syrenhäck. Men den är så enorm så den "pinnen" jag sågade ner var tjock som en mindre trädstam. Den var död, för övrigt. Därför jag sågade ner den. Dock tänkte jag inte riktigt på att man ska planera var man lägger snittet så att trädet ramlar åt rätt håll, så jag fick fånga det halvvägs ner mot marken så att det inte föll ner på lekparken vi bor granne med utan istället styra in det på vår tomt. Dagens äventyr.

Eller så var dagens äventyr när jag gick en runda i Spånen och det började spöregna. Inte mycket till äventyr egentligen, men dyngsur blev jag.

Ikväll väntar det lite jobb på mig. På tal om jobb är det den 25e idag och jag har fått lite pengar på kontot. Det kan gör vem som helst glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0