she's true.

Idag har det varit en hel lång dag med Sanna, vi umgicks nog i 6 timmar helt intensivt. Först bakade vi kanel(kamel?)bullar och njöt av dem som man ska - med ett glas mjölk. Var första glaset mjölk jag drack på jag vet inte när. Efter det så pusslade vi. Vilket innebär att vi säkert pusslade i 4-5 timmar. Det är mitt nya beroende, jag bara måste få pusslet klart...

Nu sitter jag och tittar på solnedgången från mitt fönster som vanligt, win att ha fönster åt nordväst! Sådana här dagar, även fast det regnat en hel del, så kan man inte låta bli att älska sommaren. Och att man har lediga dagar!



Sanna är en bra del av mig, tillsammans blir det dubbeltrubbel! (Ja, precis som Team Rocket - ingen kommer undan oss, så ge nu upp eller börja slåss!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0