några år av bra kompisar.

För några år sen när jag fick sms jag gillade och ville spara så skrev jag ner dem på små lappar och la dem i en plastmapp. Den mappen hittade jag igårkväll och här kommer lite smakprov!

"En färsk undersökning visar att polacker kliar sig på snoppen 30 gånger i timmen. Och sover med handen innanför kalsongerna. Tänk på det när du äter jordgubbar."
- Magnus Lundahl, 22 juni 2007

"Sofia din lilla räv! Kolla din msn."
- Therése Crona, 7 september 2008

"Hej. Hur är det? Jag har migrän vad har du? Puss"
- Philip Carcamo, 15 januari 2009

"Om man kokar sperma, denatuerar det då? Som ägg?"
- Jens Skoog, 3 februari 2009


Kommentarer
Postat av: Therése

Måste erkänna att jag blev riktigt skraj när jag skymtade mitt namn och förstod att du citerade gamla sms.

Men... TACK. Det smset var ju inte så farligt :P

2011-06-22 @ 18:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0