lite flyt ska man ha.

Idag skulle jag vilja tacka mina bröder för att de är så "före" när det gäller en del saker. Jag tar ett par exempel!

Tack till Jakob för att han sen sommar 2008 tvingade mig att skaffa något som jag tyckte verkade som en ny fluga, helt befängt. "Det här kommer bli sjuuuuukt stort!" Trodde inte på honom. Facebook kallades det. Så där var jag halvaktiv i ett halvår innan resten av världen hittade det. Då var jag helt plötsligt veteran, tidig, häftig, pionjär. Tack för det, Jakob!

Runt jul samma år, alltså 2008 fick Lukas mig efter en stunds övertalning att skapa mig ett annat konto. Det här handlade om musik, och var tydligen himla bra. Men eftersom jag inte hört talas om någon annan som hade det här, var jag tveksam. Lukas brukar ha massa idéer för sig om coola saker. Men som sagt, skapade jag mig ett konto. På Spotify. Det tog några månader, sen var det samma sak - jag var veteran, tidig, häftig, pionjär. Tack Lukas!



Vi tre, trippeltåg i Hestra i vintras.

Kommentarer
Postat av: Jakob

First! ;)

2011-06-20 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0